Tadeusz Deszkiewicz Tadeusz Deszkiewicz
1724
BLOG

"Głupie" pytanie

Tadeusz Deszkiewicz Tadeusz Deszkiewicz Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 53

Zapewne wszyscy mądrzy specjaliści z różnych Komisji wyjaśnili wszystko co się dało w sprawie katastrofy smoleńskiej. Niemniej po ostatnim, wyśmiewanym przez media wystąpieniu prof. Chrisa Cieszewskiego obejrzałem jeszcze raz filmy zrobione bezpośrednio po katastrofie smoleńskiej i pokazujące ową brzozę. Potem porównałem fragmenty tych zdjęć i zastanowiło mnie dlaczego na filmie zrobionym bezpośrednio po katastrofie (filmie zrobionym przez Rosjan) w złamanej brzozie nie ma metalowych elementów, które są na fotografiach w oparciu o które pracowały komisje.

 Nie chcę wracać do fundamentalnego sporu o przyczyny katastrofy, ja tylko oczekuję fachowej interpretacji dwóch zdjęć, które wzbudziły moją ciekawość. Być może takie wyjaśnienie istnieje w wielu raportach, ale kto pyta nie błądzi.

Moje pytanie opublikowane na facebooku wywołało agresję, więc może tutaj doczekam się upragnionej odpowiedzi na moje pytanie!!! www.facebook.com/photo.php

 Stopklatka, którą załączam na pierwszym zdjęciu pochodzi z filmu dostępnego na YouTube:

youtu.be/983l9yIIrxY

 

Tadeusz Deszkiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka